مطالب جدید و پر محتوا

ساخت وبلاگ

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

این زن و شوهر که جایی بهتر از کنار دستگاه خودپرداز پیدا نکرده بودند دست به کار شدند و رابطه جنسی برقرار کردند.

به گزارش ایران ناز همانطور که در تصاویر دیده می شود زن و شوهر اسپانیولی کنار خودپرداز بانکی در شهر Oviedo واقع در شمال ایالت گالیسیا اسپانیا کفش و جوراب و لباسهای خود را بیرون اورده و چند متر انطرفتر دست به حرکات بی شرمانه می زنند.افسر پلیس می گوید انها دقیقا روبروی ان لخت شده بودند.نمی توان انرا اشتباه لحظه ای دانست.انها بدون اینکه متوجه شوند در اطرافشان چه می گذرد به کار خودشان سرگرم بودند

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

هنگامی که افسر پلیس در را کوبید انها دستپاچه شدند و البته کار خاصی نتوانستند انجام دهند.یکی دیگر از افسران جلو رفت و با صدای درشتری به ایشان گفت:”بلند شوید و خودتان را جمع و جور کنید.بانک را با خانه اشتباه گرفتید.یکی دیگر از افسران سپس می گوید زن و شوهر خودشان را جمع و جور کردند و ما هم زیاد انها را تحت فشار قرار ندادیم و به راه خودشان رفتند.پس از چند لحظه سایت های اینترنتی پر شد از تصاویری که کاربران از ان صحنه به اشتراک گذاشته بودند.

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 175 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:35

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

متاسفانه بیماری های نادری زندگی روزمره گروه اندکی از جمعیت زمین را تحت تاثیر قرار می دهند. البته برخی روش های درمانی برای آنها ابداع شده اما در اغلب موارد، این بیماری ها هیچگونه درمانی ندارند و فرد مبتلا ناچار است که تا لحظه مرگ با آنها دست و پنجه نرم کند.

همین حالا، روی این کره خاکی آدم هایی زندگی می کنند که به برخی از نادرترین و عجیب ترین بیماری ها ابتلا پیدا کرده اند و عاجز و درمانده به دنبال درمانی برای آنها می گردند.

کودکی 4 ساله در کالبد یک پیرمرد
این کودک 4 ساله به علت ابتلا به اختلال پیری زودرس شبیه یک پیرمرد شده است و 8 برابر بیشتر از یک فرد عادی افزایش سن داشته است. اگرچه او پیر به نظر می‌آید اما رفتار و گفتارش کاملا بچگانه است. متاسفانه تحقیقات حاکی از آن است که این کودک ممکن است قبل از اینکه به سن نوجوانی برسد بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست بدهد.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

دختری 19 ساله در کالبد کودکی 2ساله
این دختر 19 ساله هندی به علت عدم رشد جسمی کافی از نظر ظاهری شبیه به یک دختر 2 ساله است. بعد از سن دو سالگی از نظر فیزیکی دیگر این دختر رشد نکرد و به همین دلیل به سختی می‌تواند کارهای خود را انجام دهد. اما او علاقه شدیدی به نقاشی دارد و امیدوار است بتواند روزی نقاشی مشهور شود.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

نوجوان بدون هورمون که جسمش در 10 سالگی مانده است
این دختر جوان به اختلالی نادر دچار است و بدون هورمون به دنیا آمده است. به همین دلیل با اینکه او 17 ساله است شبیه یک دختر 10 ساله است و هنوز بلوغ نشده است. بر خلاف هم سن و سال‌هایش او همچنان به عروسک‌بازی مشغول است.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

مردی 14 ساله که در اصل 42 سالش است
این مرد 42 ساله که در 14 سالگی مانده است درمان‌های هورمونی را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد به همین شکل بماند. این مرد نیز از اختلال تولد بدون هورمون رنج می‌برد اما از شرایط فعلیش راضی است و آن را نوعی مزیت می‌داند. او در بسیاری از فیلم ها نقش نوجوان را بازی می کند و حتی کتابی با عنوان «از ناامیدی تا هالیوود» را منتشر کرده است. او دوست ندارد تا درمان شود زیرا امکان می‌دهد از شغلش که بازیگری است برکنار شود.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

زنی که فکر می‌کند گربه است
این دختر نوروژی فکر می‌کند انسان نیست و گونه‌ای از حیوانات است. او مدعی است که گربه‌ای مونث است که کالبدش شبیه دختر است. از سن 16 سالگی او به این نتیجه رسید و لباس گربه پوشید و 4دست و پا راه رفت.او حتی از سگ‌ها می‌ترسد و از آن‌ها فرار می‌کند اما تا به حال نتوانسته است موش بخورد.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 173 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:35

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 29 بهمن 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین فروردین ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین خرداد ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین تیر ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بی میلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مرداد ماه

به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید یک تنه بار این نمایش را به دوش بکشید. با سیاره های زیادی که در هفتمین خانه از “شراکت” شما جمع شده اند در شراکت با دیگران موفق تر و خوشحال تر خواهید بود. امروز برایتان راحت تر است که این سن نمایش را با دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند.

فال روزانه 29 بهمن متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مهر ماه

شما قادرید تا اکنون بسیار فریبنده تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس این کار را برای شما آسان می‌کند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده است و به شما کمک می‌کند تا در روابط تان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت ها را امتحان نکنید. همان طور که ممکن است آشکار کردن احساسات تان مهم باشد باید سعی کنید آن را گونه ای بیان کنید تا جنبه هاي مثبت رابطه تان را تقويت كنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آبان ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آذر ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌ در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین دی ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین بهمن ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند. شما هلهله كنان اين افق را می بينيد. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شما را سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب می‌شود!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می‌کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 176 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:35

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 29 بهمن 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین فروردین ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین خرداد ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین تیر ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بی میلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مرداد ماه

به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید یک تنه بار این نمایش را به دوش بکشید. با سیاره های زیادی که در هفتمین خانه از “شراکت” شما جمع شده اند در شراکت با دیگران موفق تر و خوشحال تر خواهید بود. امروز برایتان راحت تر است که این سن نمایش را با دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند.

فال روزانه 29 بهمن متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مهر ماه

شما قادرید تا اکنون بسیار فریبنده تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس این کار را برای شما آسان می‌کند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده است و به شما کمک می‌کند تا در روابط تان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت ها را امتحان نکنید. همان طور که ممکن است آشکار کردن احساسات تان مهم باشد باید سعی کنید آن را گونه ای بیان کنید تا جنبه هاي مثبت رابطه تان را تقويت كنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آبان ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آذر ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌ در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین دی ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین بهمن ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند. شما هلهله كنان اين افق را می بينيد. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شما را سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب می‌شود!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می‌کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 11:42

به گزارش ایران ناز این حادثه زمانی رخ داد که کامیون حامل بیش از سیصد بز در مسیر بین استان «ژانگ‌ژی» به استان «گوانگ‌ژی» در شمال چین دچار حریق شد.

یک کامیون چینی که 300 راس بز را بار زده بود به طرز فجیعی دچار حریق شد و همه بارش که 300 راس دام زنده بود در آتش سوختند. راننده کامیون درباره چگونگی وقوع حادثه گفت در حال رانندگی بودم که ناگهان چرخ چپ کامیون ترکید. پس از متوقف کردن کامیون و پیاده شدن از آن متوجه شدم که محموله بار آتش گرفته است.

وی افزود: از آنجا که پشم بز به سرعت قابل اشتعال است، آتش به راحتی به سراسر محموله سرایت کرد.

با وجود اینکه آتش‌نشانان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند اما فرصت برای نجات جان بز‌ها کافی نبود و این حیوانات محصور در قفس‌های فلزی، زنده زنده در آتش سوختند. روزنامه مردم چین گزارش داد مقامات چینی در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

تصاویر این حادثه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

فاجعه اسفبار سوختن 300 بز زنده در آتش سوزی (عکس)

فاجعه اسفبار سوختن 300 بز زنده در آتش سوزی (عکس)

فاجعه اسفبار سوختن 300 بز زنده در آتش سوزی (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:40

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

این زن و شوهر که جایی بهتر از کنار دستگاه خودپرداز پیدا نکرده بودند دست به کار شدند و رابطه جنسی برقرار کردند.

به گزارش ایران ناز همانطور که در تصاویر دیده می شود زن و شوهر اسپانیولی کنار خودپرداز بانکی در شهر Oviedo واقع در شمال ایالت گالیسیا اسپانیا کفش و جوراب و لباسهای خود را بیرون اورده و چند متر انطرفتر دست به حرکات بی شرمانه می زنند.افسر پلیس می گوید انها دقیقا روبروی ان لخت شده بودند.نمی توان انرا اشتباه لحظه ای دانست.انها بدون اینکه متوجه شوند در اطرافشان چه می گذرد به کار خودشان سرگرم بودند

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

هنگامی که افسر پلیس در را کوبید انها دستپاچه شدند و البته کار خاصی نتوانستند انجام دهند.یکی دیگر از افسران جلو رفت و با صدای درشتری به ایشان گفت:”بلند شوید و خودتان را جمع و جور کنید.بانک را با خانه اشتباه گرفتید.یکی دیگر از افسران سپس می گوید زن و شوهر خودشان را جمع و جور کردند و ما هم زیاد انها را تحت فشار قرار ندادیم و به راه خودشان رفتند.پس از چند لحظه سایت های اینترنتی پر شد از تصاویری که کاربران از ان صحنه به اشتراک گذاشته بودند.

جنجال رابطه جنسی زن و مردی کنار دستگاه خود پرداز (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:40

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

متاسفانه بیماری های نادری زندگی روزمره گروه اندکی از جمعیت زمین را تحت تاثیر قرار می دهند. البته برخی روش های درمانی برای آنها ابداع شده اما در اغلب موارد، این بیماری ها هیچگونه درمانی ندارند و فرد مبتلا ناچار است که تا لحظه مرگ با آنها دست و پنجه نرم کند.

همین حالا، روی این کره خاکی آدم هایی زندگی می کنند که به برخی از نادرترین و عجیب ترین بیماری ها ابتلا پیدا کرده اند و عاجز و درمانده به دنبال درمانی برای آنها می گردند.

کودکی 4 ساله در کالبد یک پیرمرد
این کودک 4 ساله به علت ابتلا به اختلال پیری زودرس شبیه یک پیرمرد شده است و 8 برابر بیشتر از یک فرد عادی افزایش سن داشته است. اگرچه او پیر به نظر می‌آید اما رفتار و گفتارش کاملا بچگانه است. متاسفانه تحقیقات حاکی از آن است که این کودک ممکن است قبل از اینکه به سن نوجوانی برسد بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست بدهد.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

دختری 19 ساله در کالبد کودکی 2ساله
این دختر 19 ساله هندی به علت عدم رشد جسمی کافی از نظر ظاهری شبیه به یک دختر 2 ساله است. بعد از سن دو سالگی از نظر فیزیکی دیگر این دختر رشد نکرد و به همین دلیل به سختی می‌تواند کارهای خود را انجام دهد. اما او علاقه شدیدی به نقاشی دارد و امیدوار است بتواند روزی نقاشی مشهور شود.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

نوجوان بدون هورمون که جسمش در 10 سالگی مانده است
این دختر جوان به اختلالی نادر دچار است و بدون هورمون به دنیا آمده است. به همین دلیل با اینکه او 17 ساله است شبیه یک دختر 10 ساله است و هنوز بلوغ نشده است. بر خلاف هم سن و سال‌هایش او همچنان به عروسک‌بازی مشغول است.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

مردی 14 ساله که در اصل 42 سالش است
این مرد 42 ساله که در 14 سالگی مانده است درمان‌های هورمونی را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد به همین شکل بماند. این مرد نیز از اختلال تولد بدون هورمون رنج می‌برد اما از شرایط فعلیش راضی است و آن را نوعی مزیت می‌داند. او در بسیاری از فیلم ها نقش نوجوان را بازی می کند و حتی کتابی با عنوان «از ناامیدی تا هالیوود» را منتشر کرده است. او دوست ندارد تا درمان شود زیرا امکان می‌دهد از شغلش که بازیگری است برکنار شود.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

زنی که فکر می‌کند گربه است
این دختر نوروژی فکر می‌کند انسان نیست و گونه‌ای از حیوانات است. او مدعی است که گربه‌ای مونث است که کالبدش شبیه دختر است. از سن 16 سالگی او به این نتیجه رسید و لباس گربه پوشید و 4دست و پا راه رفت.او حتی از سگ‌ها می‌ترسد و از آن‌ها فرار می‌کند اما تا به حال نتوانسته است موش بخورد.

عجیب و غریب ترین انسان ها با شرایط جسمی نادر (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:40

خودسوزی مرد ایرانی جلوی نهاد ریاست جمهوری (عکس)

به  گزارش ایران ناز ماجرا از این قرار بود که یک جوان روز چهارشنبه مقابل نهاد ریاست جمهوری قصد خودسوزی داشت که موفق نشد.

با هوشیاری ماموران نهاد ریاست جمهوری جلوی خودسوزی کارگر جوان سی ساله در مقابل دفتر نهاد ریاست جمهوری گرفته شد . به گزارش فراناز این کارگردان که برای مطالبات حقوق و معیشت خود دست به تجمع زده بودند از دولت تقاضای کمک به شرکت معدن البرز شرقی را داشتند.صبح دیروز جوانی 30 ساله‌ای که لباس خود را به بنزین آغشته کرده بود، با حضور در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تصمیم به خودسوزی داشت که در انجام این کار ناکام ماند.گفتنی است، ظهر دیروز  تعداد حدود 50 نفر از کارکنان و کارگران معادن شرکت البرز شرقی در مقابل نهاد ریاست جمهوری به دلیل عدم پرداخت مطالبات دولت به این شرکت تجمع کردند.

خودسوزی مرد ایرانی جلوی نهاد ریاست جمهوری (عکس)

معاون مالی اداری معدن البرز شرقی با اشاره به مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای این شرکت ایجاد شده است، گفت: این شرکت در حال غرق شدن است و راه نجاتی برای آن به جز کمک دولت نیست. ما امروز مقابل درب ریاست جمهوری جمع شده‌ایم تا یک نفر به داد ما برسد، اما تاکنون هیچکس توجهی به درخواست های ما نداشته است.

خودسوزی مرد ایرانی جلوی نهاد ریاست جمهوری (عکس)

بر اساس این گزارش ،‌ هوشیاری و عکس العمل مأموران حاضر در محل بسیار در جلوگیری واقعه‌ای دلخراش تاثیرگذار بود.هنوز خبری از علت این اقدام از سوی مسئولان اعلام  نشده است و انگیزه این جوان 30 ساله نیز مشخص نیست.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

به گزارش ایران ناز تصاویری که در زیر مشاهده می کنید غذاهایی هستند که با طلا تزئین شده اند.

احتمالا برای کسانی که پس اندازی دارند خرید طلا اولین گزینه ای است که به ذهنشان می آید. اما برخی هم هستند که در سالهای اخیر ترجیح می دهند این سرمایه گذاری را یک جا قورت دهند.

در سالهای اخیر رستورانهای لوکس دنیا ،غذاها و دسرهای طلایی به مشتریان علاقه مند خود ارائه می دهند که برای هر وعده باید هزینه زیادی بپردازند.

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

این کاپ کیک طلایی که نام اصلی اش “ققنوس طلایی” است ،با طلای 24 عیار تهیه شده و در رستورانهای دبی عرضه می شود و حداقل 48 ساعت قبل باید آن را سفارش داد؛ قیمت آن یک هزار و 7 دلار است.

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

شکلات های “کیت کت” که با طلا 24 عیار تهیه شده و با قیمت 88 دلار در فروشگاههای ملبورن- استرالیا- به فروش می رسد.

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

دونات های 100 دلاری طلاکاری شده، ایده تازه رستورانهای نیویورک است.

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

در هتل های لاس وگاس هر تکه لازانیا تهیه شده از طلا و الماس100 دلار قیمت دارد.

غذاهایی که از طلای واقعی تهیه شده اند (عکس)

سوشی که خود یکی از گران ترین غذاهای دنیا است، وقتی با طلا هم ترکیب شود هر وعده قیمتی یک هزار و 800 دلار دارد.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 307 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب را در این بخش از سایت ایران ناز مشاهده می کنید.

جایزه سال 2016 بهترین عکاسی زیر آب، به عکاسی از ایتالیا تعلق گرفت.

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

به گزارش ایران ناز به نقل از روزنامه انگلیسی «گاردین»، «داوید لاپرستی» برای ثبت زیباترین تصاویر از دنیای زیر آب، موفق به دریافت جایزه سال 2016 بهترین عکاسی زیر آب شده است. این تصاویر از عمق دریاهای انگلستان و دیگر کشورهای جهان ثبت شده است.

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

سالانه هزاران نفر برای کسب جایزه بهترین عکاسی زیر آب شرکت می کنند. در ادامه منتخب عکس های «لاپرستی» مشاهد کنید.

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

عکس های دیدنی و منتخب دنیای شگفت انگیز زیر آب

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

شهرام جزایری و همسر و فرزندش در رستوران (عکس)

شهرام جزایری پس از 13 سال حبس آزاد شده است و عکس های زیر را منتشر کرده است.

فعال اقتصادی که مدت طولانی به خاطر جرائم اقتصادی در حبس بود ، به گزارش ایران ناز بعد از آزادی به زندگی نرمال خود برگشته است . شهرام جزایری عکسهایی از همسر و فرزندش در  صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. تصویری که نشان از روزهای خوش جناب جزایری دارد، ظاهرا آرامش به این خانواده بازگشته و پس از سال های جنجالی که بر آن ها گذشت حالا روزگار بهتری را سپری می کنند.روزهای خوش شهرام جزایری در کنار همسرش .را ببینید

شهرام جزایری و همسر و فرزندش در رستوران (عکس)

شهرام جزایری صبح جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۴ پس از گذراندن ۱۳ سال حبس در سن ۴۳ سالگی از زندان آزاد شد.جزایری در خصوص دوران محکومیتش، اینگونه اظهارنظر می‌کند:  «حقیقتاً من در طول مدت حبس و زندان به مدت ۱۳ سال، آنقدر فشارهای سنگین داشتم که درحقیقت، هر لحظه اعدام می‌شدم و دوباره زنده می‌شدم تا زجر و سختی را مجدداً متحمل شوم. اگر به گذشته باز می‌گشتم و حق انتخاب میان حکم اعدام و زندان۱۳ ساله را داشتم، اعدام را انتخاب می‌کردم.» وی همچنین اعلام کرد که به زودی به فعالیت‌های اقتصادی بازخواهد گشت.

شهرام جزایری و همسر و فرزندش در رستوران (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 12:24

خبر جنجالی حمله قلبی گوینده اخبار صدا سیما (عکس)

رضا حسین زاده به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. به گزارش ایران ناز رضا حسین زاده گوینده خبر به علت سکته در بیمارستان بستری شد.رضا حسین زاده (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۴ – محلهٔ مولوی تهران) یکی از گویندگان اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

این گوینده خبر شبکه یک سیما در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: دو روز پیش با احساس درد در قلب و تنگی نفس به بیمارستان پارسیان مراجعه کردم و بنا به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدم و تحت آنژیوگرافی قرار گرفتم.

خبر جنجالی حمله قلبی گوینده اخبار صدا سیما (عکس)

وی افزود: دلیل دیگری که باعث مراجعه من به بیمارستان بود، مشکلات ریوی است که بر اثر شیمیایی‌شدن در جبهه‌های جنگ برایم به وجود آمده است.

حسین‌زاده تاکید کرد: من در همه حال به نظام و مردم کشورم خدمت کردم. همچنان نیز برای خدمتگزاری در هر شرایطی آماده هستم. هیچ کدام از این صحبت‌ها شعار نیست. اگر همین الان هم جبهه نبردی باشد، علی‌رغم تمام مسائل موجود من آمادگی خود را برای حضور و دفاع از کشورم اعلام می‌کنم. فرقی نمی‌کند در قلبم دردی احساس کنم و یا از تاول‌های شیمیایی رنج ببرم.

خبر جنجالی حمله قلبی گوینده اخبار صدا سیما (عکس)

او علوم سیاسی را تا لیسانس در دانشگاه استانبول ترکیه خوانده و کارشناسی ارشد ژورنالیستی را نیز در مرحله پایان‌نامه، نیمه‌تمام رها کرده است. با این حال صدایش باعث شده از 19 سالگی و خیلی زودتر از این ترقی‌های تحصیلی به خبر راه یابد.

وی 3 سال پیاپی جوایزی را از جشنواره خبر و برنامه‌های سیاسی ـ که قبل‌تر برگزار می‌شد ـ را بدست آورده است.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 12:24

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 28 بهمن 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین فروردین ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

ممكن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای كار كنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترك بودن برای شما بیشتر از آن چیزی كه خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید را فراموش كنید. امروز كه ماه در خانه همكاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش كنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یك امر بدیهی است و مهم‌ترین كاری است كه باید انجام دهید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین خرداد ماه

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح كردن ذخیره كنید. فكر نكنید كه این سخن بدین معنی است كه شما باید از انجام دادن وظایف تان اجتناب كنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور كنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شركت كنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی كه باید حتماً انجامشان دهید تمركز كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین تیر ماه

شاید بهتر باشد وقتی كه فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی كه این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی كه همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی كه این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل كرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینكه شكست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را كمتر كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین مرداد ماه

حتی وقتی كه همه چیز خوب پیش می‌رود، ممكن است شما احساس تضاد كنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد كه هركاری كه باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش كنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش كنید. برای اینكه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمركز كنید. تا موقعی كار كنید كه بتوانید زمان خالی برای استراحت كردن پیدا كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین شهریور ماه

در محل كار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنكه به غیر از مسئولیت های كاری، تعهدات شخصی نیز دارید كه باید آنها را انجام داده تا به رضایت كافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی كه برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت كاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی كه می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همكارانتان را از مشكلات زندگی خود آگاه كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین مهر ماه

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممكن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینكه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی كه به وجود آمده نباشید برای اینكه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

فال روزانه 28 بهمن متولدین آبان ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و كاملاً واضح است كه چیزهای كمی وجود دارند كه شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با كسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید كه در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی كه لازم است رازهایتان را افشا كنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌كنید كه آمادگی صحبت كردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را كه برای توجیه كردن خود در ذهنتان آماده كرده‌اید را بازبینی كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین آذر ماه

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله كند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممكن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حساب های خود را دوباره سازماندهی كنید. اگر شما در حال معامله كردن هستید یا با شریك مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید كه واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امكان دارد، تا موقعی كه دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین دی ماه

امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینكه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند كه شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست كه نگران خطرات غرور كاذب گذشته‌تان باشید، برای اینكه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به كسی دارید كه آنها را به شما یادآوری كند.

فال روزانه 28 بهمن متولدین بهمن ماه

اگر شما احساس می‌كنید كه احتمال شكست خوردن وجود دارد، قبل از آنكه دست به كار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل كنید. الان زمان این نیست كه بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینكه حتی اگر خیلی با مهارت هم این كار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه كنید كه چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل كرده‌اید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین اسفند ماه

در حالی كه یك نفر سعی می‌كند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است كه امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست كه شما به راحتی تن به شكست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه كردن برای چیزهایی باشید كه می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری كنید بعدها از نتایج آن شگفت‌زده خواهید شد.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 12:24

دردهای ناشی از آرتروز را چگونه تحمل کنیم؟

اگر شما هم از آرتروز رنج می برید دانستن این مطالبی که ایران ناز در زیر گفته است برایتان خالی از لطف نیست.

درد مزمن و طولانی مدت، دردی است که می تواند با ویژگی های منحصر به فرد خود، شیوه زندگی فرد مبتلا را تحت تاثیر قرار داده و در موارد شدیدتر، حتی اعتماد به نفس و فعالیت های روزمره او را مختل نماید. شاید باورهای نادرستی نسبت به این نوع درد داشته باشید که لازم است اصلاح شان کنید، چون درک درد مزمن آرتریت برای آنهایی که تجربه اش نکرده اند ممکن نیست.

برای خیلی از افرادی که آرتریت یا ورم و درد مفاصل دارند، درد مزمن یک واقعیت است. اما هنوز هم تعابیر نادرستی در مورد درد مزمن وجود دارد. آنهایی که به تازگی در حال تجربه این درد هستند، یا افرادی که کسی در خانواده یا دوستان شان این درد را دارد، واقعیت زندگی با این درد را، مخصوصا در اوایل نمی دانند.

تجربه، معلم بزرگی است. اساسا در مورد زندگی، دانش زیادی داریم، اما پندار نادرست و تعابیر اشتباه درباره درد مزمن می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

در اینجا هشت نکته در مورد درد آرتریت که لازم است بدانید را می گوییم. شناخت بهتر درد مزمن به فرد مبتلا این امکان را می دهد تا به بهترین شیوه با آن کنار آمده و نیازهایش شناخته و برطرف شود.

درد مزمن به دردی گفته می شود که بیشتر از دوازده هفته طول بکشد
درد حاد و زودگذر، احساسی طبیعی است که ما را نسبت به آسیب احتمالی آگاه می کند، اما درد مزمن، خیلی متفاوت است.
درد مزمن اغلب ماه ها و یا حتی بیشتر طول می کشد. درد مزمن ممکن است پیرو یک آسیب ایجاد شود مانند کمردرد. همچنین ممکن است همراه با یک بیماری باشد، مانند آرتریت یا ورم مفاصل. در مورد آرتریت، درد مزمن در تمام طول عمر همراه فرد است، زیرا درمان قطعی برای آن وجود ندارد. معالجه مناسب آرتریت، برای کنترل بیماری ضروری است.

حتی درد مزمن هم متغیر است
شدت درد مزمن می تواند هر روز با روز دیگر فرق کند و یا حتی در طول یک روز، متغیر و متفاوت باشد.
این تصور اشتباه وجود دارد که افراد با درد مزمن، علائم شان را بزرگنمایی می کنند تا از انجام کارها و پذیرفتن مسئولیت شانه خالی کنند. این پندار غلط ناشی از داشتن اطلاعات ناقص در مورد عواملی است که درد را تحت تاثیر قرار می دهند

درک این موضوع برای اعضای خانواده بیمار سخت است که چطور می شود با درد شدیدی از خواب بیدار شود و به طور عجیب و غیرمنتظره ای این درد تغییر کند.هر زمانی از روز که این درد به سراغ تان می آید مجبورید بتوانید آن را بپذیرید و با آن بسازید. در مجموع این که درد مزمن متغیر و پیش بینی نشده است.

افرادی که با درد مزمن زندگی می کنند، برای داشتن زندگی عادی تلاش می کنند

افراد مبتلا به آرتریت سعی می کنند روی کارهایی که توان انجام شان را دارند تمرکز کنند و در فعالیت های معمولی شرکت کنند، بدون این که اجازه دهند درد مزمن شان مزاحمت و اختلالی ایجاد کند.
عادی بودن، همیشه هدف آنهاست. دوستان و خانواده می توانند به آسان کردن این هدف کمک کنند، کافیست بپرسند که چه کمکی از دست شان برمی آید. اطرافیان باید خودشان را وارد این موقعیت کنند، نه این که دور باشند و صرفا نظاره گر.

گاهی درد مزمن مختل کننده زندگی می شود
اشتباه است که فکر کنیم با تلاش برای عادی زندگی کردن، این درد به سراغ مان نمی آید. اما این که چه زمان هایی این درد، مزاحم زندگی روزمره یا برنامه ها می شود، بستگی به شدت بیماری اصلی دارد. مهم است که درک کنیم که این درد گاهی خواهد آمد.
وقتی درد مزمن ظاهر شد، سعی کنید راحت آن را بپذیرید و احساس گناه نکنید. اگر مجبور شدید برنامه ای را حذف کنید تا در اسرع وقت جبرانش نمایید. به عبارتی دیگر نگذارید اختلال ایجاد شده، زیاد جولان دهد و مضطرب تان کند.

زندگی با درد مزمن می تواند خودباوری فرد را ویران کند
درد مزمن می تواند فرد را از گذشته اش بدزدد. بدیهی است که افراد مبتلا به درد شدیدتر، بیشتر تحت تاثیر هستند. آرتریت، محدودیت های جسمی در بر دارد و ممکن است فرد را وادار به فعالیت کمتر کرده و منجر به ناتوانی شود.
پذیرفتن و باور این تغییرات دشوار بوده و روی اعتمادبنفس فرد تاثیر می گذارد. متعاقبا می تواند موجب تغییرات خلق و خو و حتی افسردگی او شود.

درد مزمن روی خواب هم تاثیر می گذارد
درد مزمن می تواند روی عادات خواب هم اثر گذاشته و اگر اختلال خواب تبدیل به مشکلی همیشگی شود، می تواند روی تفکر و احساس فرد نیز اثر بگذارد. درد مزمن، روی میزان انرژی، نگرش به زندگی و روی همه چیز اثر دارد! این درد تبدیل به فرسودگی گسترده ای می شود که تزلزل ناپذیر است.

مبتلایان به دردمزمن، تظاهر نمی کنند، تنبل هم نیستند
تعجب می کنم از این که برخی افراد می گویند اشخاص مبتلا به آرتریت مزمن، تظاهر به بیماری می کنند یا تنبل هستند. این تصور اشتباه وجود دارد که افراد با درد مزمن، علائم شان را بزرگنمایی می کنند تا از انجام کارها و پذیرفتن مسئولیت شانه خالی کنند.
این پندار غلط ناشی از داشتن اطلاعات ناقص در مورد متغیر بودن درد و عواملی است که میزان درد را تحت تاثیر قرار می دهند.
درمان غیر موثر، استرس، استراحت کم و یا فعالیت بیش از حد، چند نمونه از مواردی هستند که می توانند میزان درد را افزایش دهند.

درد مزمن برای کسانی که درگیرش نیستند قابل درک نیست
درد مزمن مثل درد انگشت ضربه خورده و یا بریده شده نیست. شبیه پادرد ناشی از ایستادن در صف های طولانی یا شبیه زانودرد ناشی از ضرب دیدگی هم نیست، کاملا متفاوت است و تا زمانی که کسی این درد را نداشته باشد، نمی داند چگونه دردی است، این را همیشه یادتان باشد!

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 9:31

دستیابی به آرامش درونی در 10 دقیقه

در این مقاله از سایت ایران ناز راه کارهایی را در اختیار شما قرار می دهیم که شما را برای رسیدن به آرامش یاری می کند.

شاید فکر کنید برای به آرامش رسیدن نیاز به انجام کارهای بسیار و زمان طولانی دارید، اما جالب است بدانید حتی می توانید با انجام برخی از کارهای حتی در عرض 10 دقیقه به آرامش برسید. می خواهید بدانید چگونه؟

«می دونی چیه؟ تمام روزام شده پر از دغدغه کار. اصلا وقت ندارم یه کم به خودم برسم. تازه مهم ترین مساله این است که آرامش هم ندارم. به نظر تو چیکار کنم؟» این روزها این عبارات را زیاد می شنوید. نداشتن آرامش و داشتن مشکلات کاری ورد زبان بیشتر اشخاص شده است. شاید فکر کنید برای به آرامش رسیدن نیاز به انجام کارهای بسیار و زمان طولانی دارید، اما جالب است بدانید حتی می توانید با انجام برخی از کارهای حتی در عرض 10 دقیقه به آرامش برسید.

می خواهید بدانید چگونه؟ راهکارهای ذیل پیشنهاد ما به شماست.

مثبت فکر کنید
سعی کنید حتی برای چند ثانیه هم که شده افکار مثبت و شاد در ذهنتان پرورش دهید. حتی برای چند لحظه دغدغه های کاری را کنار بگذارید. چشم هایتان را ببندید و به آینده ای مثبت و شاد بیندیشید.

ماساژ دست را فراموش نکنید
اگر وقت ندارید به ماساژ بروید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. با ماساژ دادن نقاط کانونی دست می توانید تنش و استرس را از بدن خود دور کنید. کافی است ابتدا زیر انگشتان شست را فشار دهید. سپس کناره های هر یک از انگشتان را با کمک انگشت نشانه و انگشت شست دست دیگرتان از نوک تا بند انگشتان فشار دهید. همین حرکت را می توانید برای کف و پشت دستتان انجام دهید.

شکلات بخورید
آیا می دانید خوردن شکلات خلق و خوی شما را بهبود می بخشد؟ شکلات خوردن همچنین باعث آرامش اعصاب شما و تقویت متابولیسم می شود.

به ستاره ها نگاه کنید
بهتر است بیرون بروید، بنشینید یا اگر ممکن است به پشت دراز بکشید و به ستاره ها خیره شوید به بالا نگاه کردن باعث کاهش فشار خون، تحریک مغز و تنفس و در نهایت آرامش شما می شود.

خنده را فراموش نکنید
مهم نیست که چقدر پرمشغله هستید، خندیدن باعث کاهش فشار خون و کورتیزول و فعال شدن اندورفین می شود که در نهایت خلق و خوی شما را بهبود می دهد و به شما آرامش می بخشد.

کمی عسل هم لازم است
می توانید با خوردن عسل استرس خود را کاهش دهید. عسل نه تنها مرطوب کننده و آنتی بیوتیک طبیعی است بلکه می تواند اضطراب و افسردگی را از بین ببرد.

آدامس بجوید
تفاوتی نمی کند چه طعمی داشته باشد، جویدن آدامس البته نه به مدت طولانی می تواند میزان کورتیزول را کاهش دهد و استرس و اضطراب شما را از بین ببرد.

باغبانی کنید
برگ های سبز و گل های رنگارنگ باعث آرامش شما می شود. نیازی نیست حتما گل بکارید یا شاخه ها را هرس کنید حتی آب دادن به گیاهان و تنفس در هوای آنها هم آرامش بخش است.

از اخبار دوری کنید
وقتی استرس دارید، بدترین چیز برای شما شنیدن اخبار بد و منفی است. بنابراین برای اینکه به آرامش برسید، بهتر است تلویزیون را خاموش کنید.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 9:31

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016 را در این بخش از ایران ناز مشاهده می کنید.

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

عکس جدیدترین مدل لباس هندی دخترانه

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

مدل لباس بالیوودی دخترانه

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

مدل لباس مجلسی هندی برای دختر بچه ها

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

مدل لباس دخترانه هندی

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

مدل لباس هندی برای دختران نوجوان

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

جدیدترین طرح های لباس مجلسی هندی

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

لباس هندی دخترانه

مدل لباس هندی دخترانه جدید و زیبا 2016

مدل لباس هندی در رنگ های متنوع

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 292 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 9:31

دختری خوشگلی که با کتک خوردن زیباتر شد (عکس)

این دختر به حدی خوشگل شده است که همه فکر می کنند حرفه ی او مدلینگ است!

به گزارش ایران ناز خانم لسی لاند 19 ساله از بس کتک خورد معروف شد.او شش ماهی بود با “دین کمپبل “22 ساله اشنا شده بود.

مدتی پیس از اشنایی رفتار نامزدش تغییر می نماید تا جایی که او را مورد فحاشی و کتک کاری قرار می دهد و از ناحیه صورت وی را به شدت مجروح می نماید.خانم لسی که جراحات زیادی به صورت وی وارد امده است می گوید چند ماه پس از اشنایی چنین رفتاری وحشتناک است.وی می افزاید مدت یک سال در نوبت عمل جراحی بیمارستان شهرشان “گریمزبی”بوده است.

دختری خوشگلی که با کتک خوردن زیباتر شد (عکس)

بیرون رفتن و روبرو شدن با دوستانش عذاب اور بود.وی می افزاید به شدت از سوی شوهرش با محدودیت هایی روبرو بوده است.وی اجازه ملاقات کردن با دوستانش را نداشته و به قولی برای اب خوردن هم می بایست از نامزدش کسب اجازه می نموده است.خانم لسی سال گذشته به شدت با نامزدش درگیر می شود و در پی از ناحیه صورت به شدت صدمه می بیند و روانه بیمارستان می گردد.درمان ابتدایی صورت می گیرد و وی مجبور می گردد برای جراحی بینی یک سال پشت نوبت بایستد.خانم لسی اهل گریمزبی می افزاید هر چند یک سال با سختی سپری شد اما نتیجه ان فوق العاده بود.

دختری خوشگلی که با کتک خوردن زیباتر شد (عکس)

 پس از اینکه وی عمل جراحی بینی انجام می دهد و به همراه دوستانش به خیابان می رود دختران و زنان زیادی از وی می پرسند ایا قبلا در کار مدل بوده است یا خیر؟خانم لسی از این سخنان به وجد می اید به طوری که اکنون عزم خود را جزم نموده که در کار مدل فعالیت نماید.اما در کنار مدل بودن وی داستان زندگیش را برای سایر هم سن و سالهای خود تعریف می نماید تا از زندگی سخت او درس عبرت بگیرند.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:46

کار بیشرمانه مردی که با درخت خود ارضایی میکند! (عکس)

این مرد بیشعور و روانی وقتی دید مردم دارند از او فیلم می گیرند دست از کار بیشرمانه اش کشید و رفت.

خارجی ها کارهای بی شرمانه ی زیادی را انجام می دهند. به تازگی یک مرد میانسال هر روز خود را به درخت می چسباند و با درخت خود ارضایی می کند. مرد در حالی که در روز روشن در حال خودارضایی با درخت است توسط یکی از افراد فیلمبرداری می شود.هنگامی که متوجه می شود از وی فیلمبرداری می گردد عمل بی شرمانه خود را متوقف می نماید.

کار بیشرمانه مردی که با درخت خود ارضایی میکند! (عکس)

 فردی که فیلم را در سایت لایو لیک قرار داده است در این خصوص می نویسد:مرد گفته از این کار لذت می برد و کار هر روز صبح اوست.وی در اظهارات عجیب گفته است اگر امکان داشت حتی درخت را به خانه می برده است.

کار بیشرمانه مردی که با درخت خود ارضایی میکند! (عکس)

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:46

فال و طالع بینی روز سه شنبه 27 بهمن 1394

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین فروردین ماه

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

فال روزانه 27 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه 27 بهمن متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشيد و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس  سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه 27 بهمن متولدین تیر ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین شهریور ماه

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقيقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری كه بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین مهر ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله اين نيست كه بايد فقط  یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

فال روزانه 27 بهمن متولدین آبان ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می‌کنید دشوار است. ممكن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می‌خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین آذر ماه

امروز شما آماده تفریح هستید و برای تان سخت است که در این امر زیاده روی نکنید؛ چرا که  فکر می‌کنید که دیگر زمانی مانند الان برای تفریح و خوشی بدست نمی‌آورید. اما به آن راحتی هم که فکر می‌کنید رضایت شما حاصل نمی‌شود. ممکن است در طول روز شرایط تغییر و حواس شما را از پرداختن به برنامه‌هایتان پرت کنند. با این وجود اگر بتوانید خود را کنترل کنید خوشحالتر خواهيد بود؛ پس به خودتان قول دهید تا در فرصتی که تغییر شرایط برای تان بوجود آورده تا جایی که می‌توانید در اوج پرواز کنید.

فال روزانه 27 بهمن متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می‌رسد  و شما می‌دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می‌کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می‌رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

فال روزانه 27 بهمن متولدین بهمن ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را كه در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

فال روزانه 27 بهمن متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 13:46

دختر 26 ساله بدنساز ایرانی با زیباترین اندام جذاب را در عکس های این مطلب از ایران ناز مشاهده می کنید.

تصور خیلی ها بر این است که بدنسازی زنان اندام آنها را غیر طبیعی کرده و متضاد با ظرافت های زنانه است اما دختر زیبا و موفق ایرانی خط بطلان بر این نظر کشیده و با تلاش بسیار در رشته ی بدنسازی زنان از برترین چهره های کشور شده است .

خانم «شیرین نوبهاری» یکی از اولین زنان موفق د‌ر رشته پرورش اند‌ام در کشور است.این دختر جذاب و زیبا  متولد سال 1368 بوده و لیسانس معماری دارد و حدود 10 سال است ورزش را شروع کرده است.

دختر 26 ساله بدنساز ایرانی با زیباترین اندام جذاب (عکس)

بانوی ایرانی قهرمان بد‌نسازی گفته است: د‌ر مورد‌ من می‌گفتند‌ «تیپش تابلو است» یا «بد‌ن خاصی د‌ارد‌» یا می‌گفتند‌ آد‌می‌که توی چشم است را نباید‌ بیاورید‌ و از او استفاد‌ه کنید‌. من نمی‌توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم.

بی‌توجه موانع و محد‌ود‌یت‌ها، می‌گوید‌ برای این کار ساخته شد‌ه‌ام و عاشقانه پیش می‌روم. انتشار عکس‌هایش د‌ر د‌نیای مجازی، موجی از انتقاد‌ها و حمله‌ها را به همراه د‌اشت، اما او همه را د‌عوت می‌کند‌ تا جور د‌یگری به او و ورزشش نگاه کنند‌. می‌گوید‌ به‌خاطر ظاهرش د‌ر فد‌راسیون راه به جایی نبرد‌ه و حالا برای رسید‌ن به آرزوهایش د‌ر فکر سفر می باشد.

- - , .

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 360 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 11:18